جوک - اس ام اس بی ادبی- جوک خفن
 
igolden love
 
 
دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:جوک - اس ام اس بی ادبی- جوک خفن, :: 16:21 ::  نويسنده : mojtaba


به یارو گفتن چه وقتی خیلی ضایع شدی گفت:یه روز دختر خالم بهم زنگ زد گفت: بیا خونه خالیه!! منم خوشحال شدم رفتم. در و که باز کردم دیدم کسی نیست! دختر خالم گفت: من میرم تو اتاق تو هم 5 دقیقه دیگه بیا تو!! منم 5 دقیقه بعد رفتم تو دیدم همه میگن تولد نولد تولدت مبارک. بعد به طرف میگن خب چه ربطی داشت! میگه: اخه لخت رفته بودم تو



 
 

 

جک زشت - اس ام اس
شوهر یه زن بدکاره یک پول قلنبه میاد دستش، تصمیم میگیره یک کاسبی اساسی راه بندازه. خلاصه میره شــورت زنونه میخره، بار تریلی میکنه میبره تهرون، شروع میکنه فروختن، و بعد یک مدت کارش اساسی میگیره. بعد از دو سه ماه، زنگ میزنه به زنش میگه: خانم جان، پاشو بیا اینجا ببین من با اینهمه شــورت چه غوغایی کردم! زنش میگه: هنر کردی! تو پاشو بیا اینجا ببین من اینجا بدون شــورت چه غوفایی کردم

جوک بی ادبی - اس ام اس

زنه میره پرنده فروشی، میگه: من یک طوطی باهوش میخوام. یارو میبردش جلوی یک قفس، میگه: خانم این باهوش ترین طوطیه که من تاحالا دیدیم. زنه به طوطیه میگه: سلام طوطی. طوطیه میگه: سلام خانم! زنه میگه: من اگه تو رو بخرم و ببرم خونه، بعد فردا با یه آقایی بیام خونه، تو چی میگی؟! طوطیه میگه: میگم سلام جـنـ.ده خانم!! زنه بهش بر میخوره و میگه: واه! چه طوطیه بی ادبی! من اینو نمیخوام! یارو فروشندهه میگه: خانم شما اصلاً ناراحت نباشین. من دو هفته باهاش کار میکنم، اخلاقش درست میشه. خلاصه زنه دو هفته بعد میاد، به طوطیه میگه: سلام طوطی. طوطیه میگه: سلام خانم. زنه میگه: من اگه تو رو بخرم و ببرم خونه، بعد فردا با یه آقایی بیام خونه تو چی میگی؟! میگه: میگم سلا م خانم. خوش اومدین آقا! زنه میگه: اگه با دو تا آقا بیام چی؟! طوطیه میگه: سلام خانم،‌ خوش آمدین آقایون! زنه میگه: اگه با سه تا آقا بیام چی؟! باز طوطی همونو میگه. خلاصه همینجور تعداد آقایون زیاد میشه تا میرسن به شیش تا آقا. یهو طوطیه شاکی میشه، برمیگرده به فروشنده میگه: ببین محمود آقا! نگفتم خانم جــنــ.دست!!

جوک بی ادبی - اس ام اس

میگن اگه تو امریکا نیم ساعت برق بره از لحاظ تکنولوژی ژاپن به امریکا میرسه اگه تو عربستان نیم ساعت برق بره از لحاظ جمعیت به چین میرسه

جک - اس ام اس بی ادبی

یه زن اصفهانی داشته تو حیاط خونه با بچش بازی می‌کرده، هی مینداختتش بالا   «
میگرفتتش،‌ می‌گفته: این دو.دول چند تومنس؟! این دودول ده تومنس…این دو.دول صد تومنس!
در همین حین یک جاهله داشته از اونجاها رد میشده، از تو کوچه داد میزنه: آبجی شوما
که قیمت دستتونس، بیا یک نگاه به مال ما بکن ببین چند میارزه!!!

جوک - اس ام اس بی ادبی- جوک خفن

عشق ۶ مرحله داره :
۱: دیدار
۲: قرار
۳: بذار
۴: فشار
۵: درآر
۶: فرار ...

یك روز یه مرده به یه زنه میگه یه لب. بده تا با آتیش لبت سیگارمو روشن كنم،  میگه نمیدم تا اونت بسوزه تا با آتیش اونت سیگارتو روشن كنی

اول راستش می کنیم... بعد سرشو با تف خیس می کنیم... بعد می کنیم تو سوراخش! ما اینجوری سوزن نخ می کنیم شما چطور؟

به بنیامین میگن وقتی میروی دستشویی به چه فکر میکنی ؟ میگه چشمام روهم میزارم تورو بیادم می آرم

غضنفر یه دختره رو تو پارک می بینه و میره جلو ازش می پرسه: ببخشید خانوم اسم شما چیه؟
دختره با ناز و عشوه جواب میده: عطر گل یاس،اسمم ثریاس
بعد میگه اسم شما چیه؟
غضنفر فکر می کنه و میگه: بوی گوز خر،اسمم غضنفر!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان igolden love و آدرس iwanttoyou.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 4513
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1